Deklaracja dostępności
OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
a) niektóre informacje zamieszczone nie są dostępne cyfrowo w całości ponieważ są skanami, przykładami są: zarządzenia Dyrektora, ogłoszenia o naborach, wyniki naborów na stanowiska urzędnicze, wnioski o udostępnienie informacji publicznych itp. Pracownicy zobowiązują się do wprowadzania informacji od dnia 01 kwietnia 2025 r. które będą dostępne cyfrowo, nie będąc skanami.
Nadmierne koszty
Archiwum starego Biuletynu Informacji Publicznej Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.
Treści nieobjęte przepisami
Nie dotyczy
Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie sporządzono na podstawie samooceny pracowników Ośrodka.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Możliwość przełączenia na wysoki kontrast, kontrast: C1,C2,C3,C4, dostosowania wielkości czcionki: A,A+, A++.
Skróty klawiszowe
SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Krauze — mejlowo m.krauze@mopr.slupsk.pl lub telefonicznie 59 814 28 15.
W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności Biuletynu informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku lub jego elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury, można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Krauze — mejlowo m.krauze@mopr.slupsk.pl lub telefonicznie 59 814 28 15. W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością Osobą do kontaktu jest Magdalena Krauze, e-mail: m.krauze@mopr.slupsk.pl Kontaktować można się również dzwoniąc na numer telefonu: 797-974-330 Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądanie zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na warunkach określonych w ustawie. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/pl
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Link do aplikacji mobilnej: Nie dotyczy
Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: Nie dotyczy
Dostępność architektoniczna
Do budynku MOPR można wejść przez trzy wejścia. Wejście główne jest dostosowane do osób niepełnosprawnych poprzez zamontowany podjazd oraz rozsuwane drzwi. W budynku mieszczą się łazienki dostosowane do osób niepełnosprawnych. Istnieje parking również z miejscami dla osób niepełnosprawnych. Dla osób na poruszających się wózkach inwalidzkich dostępne pokoje na parterze. Ośrodek nie posiada windy. Na prośbę naszych klientów, pracownicy pomagają osobom niepełnosprawnym w poruszaniu się na terenie Ośrodka. W związku z rozpoczęciem prac przy budowie kolejnego etapu ringu miejskiego i przebudowie ul. Słonecznej, od 19 października 2023 r. (czwartek) do odwołania, wstrzymany zostanie ruch autobusów na ul. Słonecznej, który prowadził bezpośrednio pod siedzibę główną Ośrodka. Zmiana ta istotnie wpływa na sposób dotarcia osób starszych i niepełnosprawnych. Do budynku można wejść z psem asystującym oraz psem przewodnikiem.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność informacji głosowych: brak Dostępność pętli indukcyjnych: brak Dostępność tłumacza języka migowego: brak